Git hè una utilità di linea di cumanda per u cuntrollu di versione, vale à dì, per mantene una storia di cambiamenti chì l’utilizatore face à i schedari di prughjettu. Hè generalmente utilizatu per travaglià in l’applicazioni, ma pò esse usatu in altri casi, per esempiu, i diseggiani utilizanu Git per almacenà diverse versioni di disegni è layout. Git permette di rinvià una applicazione à una versione precedente, paragunate è analizà i cambiamenti.
- Git per i principianti: termini è cuncetti basi, guida introduttiva
- Cumu funziona Git
- Installazione di Git
- Presetting Git
- Crià u vostru primu Repository Git
- Quandu s’impegna
- Collaborate nantu à i prughjetti Git
- Un prublema cumuni quandu travaglia cù un prughjettu Git
- Cumandamenti utili – Cumandamenti Git
- Programmi GUI per travaglià cù Git
- GitHub Desktop
- Sourcetree
- GitKraken
- Trading Bots in GitHub – Bot Github Open Source
- Robot Trading Python
- Trading bot Cassandre
- EA31337 Libre
Git per i principianti: termini è cuncetti basi, guida introduttiva
Prima di cumincià à travaglià cù Git, avete bisognu di capisce ciò chì sò un repository, commit, è branch.
Un repository hè un locu induve u codice o altre dati hè almacenatu, è ancu una storia di i so cambiamenti. U prugramma Git currisponde à u locu è tutte l’infurmazioni sò guardati in u vostru urdinatore, ma pudete ancu aduprà servizii Internet. U più populari di elli hè Github. Ci sò dui più cunnisciuti: Bitbucket è GitLab.
Un commit hè una snapshot di u statu di un prughjettu in un puntu specificu in u tempu. Hà un ID unicu è cumenti.
Un ramu hè una storia di cambiamenti fatti à un prughjettu. Havi u so propiu nome è hè custituitu da commits. Un repository pò avè parechje rami chì si ramificanu o si uniscenu cù altre rami.
Cumu funziona Git
Mostramu visualmente cumu u sistema di almacenamiento Git hè dispostu, utilizendu un disegnu simplice cum’è un esempiu.
Quì i circles rapprisentanu i commits, è e frecce mostranu quale si riferisce à quale. Siccomu tutti si riferiscenu à u precedente, C3 hè u più novu, C2 hè a versione più vechja, è cusì, finu à u primu in questa filiera C0. Questu hè u ramu maestru, comunmente chjamatu maestru. U rettangulu marcatu principale * dentru mostra quale impegnu stai attualmente à travaglià. In a figura, vede un gràficu simplice cù un ramu è quattru commits. Git hè ancu capaci di travaglià cù grafici cumplessi chì includenu parechje rami chì ponu unisce in una sola.
Installazione di Git
Git hè una utilità di cunsola chì pò eseguisce nantu à i sistemi operativi Windows, Mac OS è Linux. Vi diceremu cumu installallu per ognunu di elli. Per installà sottu Windows OS, avete bisognu di scaricà l’applicazione da u situ ufficiale https://git-scm.com/downloads è installate.
Sè avete Mac OS è installatu u gestore di pacchetti Homebrew, inserite u cumandimu:
brew install git Se Homebrew ùn hè micca stallatu, allora eseguite:
git –version Dopu quì, in a finestra chì appare, vi sarà dumandatu à installà Command Line Tools. . Git serà ancu installatu cù questa utilità. Per Linux Debian è altre distribuzioni basate nantu à sta versione, cum’è Ubuntu o Mint, u cumandimu seguitu hè necessariu per installà:
sudo apt install gitPer Linux CentOS, avete bisognu di entre:
sudo yum install git Cosa hè Git, installazione è cunfigurazione – installazione: https://youtu.be/bkNCylkzFRk
Presetting Git
Dopu a stallazione di Git, avete bisognu di cunfigurà in modu chì ogni volta chì crea un impegnu, u nome di l’autore hè indicatu. Per fà questu, eseguite git è eseguite u cumandimu:
git config –global user.name ”
Author
“ Quì, invece di “Author”, avemu stabilitu u nostru nome, per esempiu, “Ivan_Petrov”. Dopu quì, pudete stabilisce l’indirizzu email cù u cumandimu seguente:
git config –global user.email “You_adr@email.com” In questu casu, invece di “You_adr@email.com” indichemu u veru indirizzu email.
Crià u vostru primu Repository Git
Per creà un repository, prima vai à u cartulare di u prughjettu. Per esempiu, in Windows questu puderia esse D:/GitProject. Inserite u cumandimu:
cd
d:\GitProject Dopu quì, create u repository:
git init Dopu quì, aghjunghje tutti i schedari:
git add –all Per aghjunghje un schedariu specificu, entre:
git add filename Avà pudete creà un commit:
git commit -m “comment” Alcune note nantu à a creazione di un repository:
- Un repository pò avè parechji schedari è sottucartuli (principalmente solu un cartulare normale).
- Hè megliu avè un repository separatu per ogni prughjettu.
- Ùn create micca cartulare per un repository in un altru repository (evitate repository matrioshka!).
- I cambiamenti fatti à i cartulare di repository sò “tracciati” da Git, ma questi cambiamenti devenu esse aghjuntu à u repository per esse tracciati o arregistrati.
- Pudete cuntrullà l’elementi chì Git “guarda”. Hè megliu ignurà datasets assai grande o schedarii tempuranee.
Quandu s’impegna
I commits in Git sò cunsigliati in i seguenti casi:
- nova funziunalità aghjuntu à u prugettu;
- tutti i bug fissi;
- site chjusu per oghje è vulete salvà i vostri cambiamenti.
Collaborate nantu à i prughjetti Git
Diciamu chì voi è i vostri amichi avete un novu prughjettu è decisu di sparte e rispunsabilità. Unu serà rispunsevule per a funziunalità, l’altru per u disignu è u disignu, u terzu per a registrazione, l’autorizazione è a sicurità. In questu casu, avete bisognu di branch. Cum’è digià dettu, un ramu hè un inseme di cummissioni chì passanu in sequenza una dopu à l’altru. U ramu maestru hè chjamatu maestru. L’altri rami sò per implementà e funzioni novi o per correggere bug. Cusì, in un ramu separatu, pudete fà qualsiasi cambiamenti, è poi unisce cù u principale. Parechji sperti ùn cunsiglianu micca di creà commits in u ramu principale, ma ricumandemu di creà un novu, fendu cambiamenti in questu è dopu uniscendu in maestru. Per inizià una nova branche, avete bisognu di eseguisce u cumandimu:
git branch
bugFixQuestu pò ancu esse fattu cù u cumandimu seguente:
git checkout -b
bugFix
U sicondu mètudu differisce da u primu in questu casu, dopu à eseguisce u cumandamentu, entra subitu in u ramu creatu.
Hè megliu chjamà u novu ramu cun un nome cuncisu, ma à u stessu tempu abbastanza capacious è capiscibile per prevene a cunfusione in u prugettu. Quandu utilizate u vostru sistema, pudete specificà un identificatore prima di u nome di u compitu. Inoltre, ùn vi scurdate di lascià u vostru cumentu in ogni impegnu chì create, chì deve indicà l’essenza di i cambiamenti. Per passà da un ramu à l’altru, avete bisognu di eseguisce u cumandimu seguente:
git checkout
new
_1 Dopu à finisce u travagliu, i cambiamenti fatti à u ramu attuale deve esse fusionatu in u maestru, maestri. Per fà questu, prima verificate u ramu maestru utilizendu u cumandimu:
git checkout master Dopu quì, aghjurnà u ramu locale:
git
pull
origin
masterAvà pudete unisce i rami:
git
merge
bugFix Questu cumanda aghjunghjenu cambiamenti da u ramu specificatu in u cumandimu (bugFix) à u ramu chì site, in questu casu maestru. Per vede u statu attuale di u ramu, avete bisognu di entre in u cumandimu:
git status Per chì l’altri utilizatori chì travaglianu nantu à u prugettu per vede i cambiamenti fatti, avete bisognu di spinghje à u servitore. Per fà questu, prima deve andà à u ramu chì vulete spinghje à github. Per entra in u maestru, eseguite u cumandimu:
git checkout master Dopu questu, pudete spinghje à u servitore Github:
git push origin masterPer chì una altra persona accede à u prugettu, avete bisognu di un serviziu per almacenà u codice, per esempiu, Github. Se avete appena unitu à u prughjettu è avete bisognu di scaricà da sè stessu, eseguite u cumandamentu:
git clone https://github.com/…/….git
Quì https://github.com/…/….git hè l’indirizzu di u repository. Si pò esse ottinutu da apre u prugettu vulsutu è cliccate nant’à u buttone verde “Code”.
Cunsigliu impurtante!
Hè ricumandemu chì aghjurnà i maestri in a vostra macchina locale prima di creà una nova filiera. Per fà questu, inserite u ramu desideratu è eseguite u cumandimu seguente:
git pull origin master In u risultatu, i cambiamenti attuali seranu scaricati da github. In u listessu modu, pudete aghjurnà ogni ramu. Per aghjurnà tutte e rami esistenti, pudete eseguisce u cumandimu:
git pull
Un prublema cumuni quandu travaglia cù un prughjettu Git
Quandu pruvate di unisce automaticamente i cambiamenti, pò accade chì i dui rami anu cambiamenti nantu à a listessa linea in questu casu quandu eseguite u cumandimu:
git merge master L’errore seguente appare:
Auto-fusione Hello.py CONFLICT
(cuntenutu): Merge cunflittu in Hello.py
A fusione automatica hà fiascatu; risolve i cunflitti è poi cummette u risultatu. In questu casu, avete bisognu di risolve u cunflittu manualmente. Per fà questu, apre u schedariu in quale hè accadutu l’errore, in u nostru casu hè Hello.py, scopre ciò chì hè sbagliatu è risolve i prublemi. Dopu quì, aghjunghje u schedariu currettu cù u cumandimu:
git add
Hello
.
py È crea un novu commit:
git commit -m “Conflittu unitu”
Cumandamenti utili – Cumandamenti Git
Pudete scopre cumu u ramu di u fondu difiere di l’altru usendu u cumandimu:
git
diff < first_branch > <second_branch> Per sguassà un
branch_namegit branch -d <
ramu extra, scrivite:
git help Get help on a specific command:
git help <command_name> Corso per principianti di Git è GitHub – ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a stallazione, cumu installà, commits, repository, cumandamenti, cumu creà, sguassate è fà cambiamenti à i rami: https://youtu.be/zZBiln_2FhM
Programmi GUI per travaglià cù Git
Hè più faciule per gestisce e versioni di u software micca per via di a linea di cummanda, ma cù una interfaccia grafica. Certi ambienti di sviluppu è editori di testu furniscenu una interfaccia grafica per travaglià cù Git. Ma ci sò ancu prugrammi speciali, listemu alcuni di elli:
- GitHub Desktop hè una applicazione grafica pensata per travaglià cù l’utilità Git è u serviziu Github, pò clone è scaricate repository à u vostru discu duru, è ancu gestisce i cambiamenti è fà altre cose utili.
- Sourcetree hè un cliente Git gratuitu per i sistemi operativi Windows è Mac chì facilita l’interazzione cù i repositori.
- GitKraken hè un cliente gràficu user-friendly per Windows, Linux è MacOs chì sustene i servizii GitHub, GitLab è Bitbucket. Cù ellu, ùn pudete micca solu risolve i travaglii basi, ma ancu eseguisce operazioni più cumplesse, per esempiu, fusione è rearrange commits, fusione rami, riscrittura di a storia.
Parlemu di ognunu di elli in più detail.
GitHub Desktop
GitHub Desktop hè una applicazione per u vostru urdinatore persunale chì vi permette di interagisce direttamente cù u serviziu Github. Stu strumentu vi permette di gestisce e versioni utilizendu una interfaccia grafica, accelendu u vostru flussu di travagliu di sviluppu. GitHub Desktop permette di interagisce cù Git senza aduprà a linea di cummanda, utilizendu solu l’interfaccia di l’applicazione. Hè da nutà chì l’app GitHub Desktop ùn pò micca fà tuttu ciò chì pò esse fattu cù a linea di cummanda, ma l’interfaccia d’utilizatore stessu offre cumandamenti basi di Git. GitHub Desktop funziona per tutti i sistemi operativi populari, inclusi Windows, Linux è macOS. Vi diceremu cumu installà GitHub Desktop è travaglià cù questa applicazione. Per utilizà u serviziu GitHub è l’app GitHub Desktop, Avete bisognu di creà un contu Github s’ellu ùn avete micca digià unu. Per fà questu, andate à GitHub. In l’angulu superiore destra, vi vede un buttone chì dice “Sign up”.
Cliccate nantu à ellu per andà à a pagina dopu. Avete bisognu di inserisce i vostri dati, cumpresu u vostru indirizzu email, nome d’utilizatore è password. À a tappa dopu, vi sarà dumandatu di verificà u vostru contu clicchendu nant’à u ligame in l’e-mail chì hè ghjuntu à l’indirizzu specificatu. Una volta verificatu, un contu GitHub serà creatu è pudete cumincià à aduprà a piattaforma. Cù u vostru contu GitHub cunfiguratu, site prontu à stallà l’app GitHub Desktop in u vostru urdinatore persunale. Per fà questu, apre una nova tabulazione in u vostru navigatore è andate à a pagina di scaricamentu di l’applicazione.
L’utilizatori di Windows anu bisognu di cliccà nantu à u grande buttone viola chì dice “Download for Windows”, ma s’è vo site un utilizatore Mac, avete bisognu di truvà a linea chì dice macOS sottu u buttone è cliccate nantu. Deve esse macOS 10.12 o più tardi o Windows 64-bit. Dopu à scaricà, vi tuccherà à stallà l ‘applicazzioni, e poi Scie in cù u contu creatu in u passu nanzu. Ùn ci vole micca à accede à u vostru contu subitu, ma hè megliu fà avà. Per creà un novu repository, apre u GitHub Desktop è cliccate nantu à a seconda casella in u fondu chì dice “Crea un New Repository in u vostru Hard Drive”. Apparirà una finestra pop-up chì deve esse cumpletata – cuminciate cù u nome di u primu repository. Dopu à sceglie un nome, vi tuccherà dinù à sceglie induve si sarà situatu nant’à u urdinatore. Pudete ancu cuntrollà a casella chì dice “Initialize this repository with a README” se vulete mudificà u schedariu README stessu dopu. Dopu cliccate “Crea Repository”. In u risultatu, avete creatu un novu repository Git utilizendu l’app GitHub Desktop senza utilizà un navigatore.
À a cima di a nova pagina, vi vede u nome di u repository è u ramu. In fatti, avà u repository hè solu dispunibule nantu à u vostru urdinatore. Per pubblicà, avemu bisognu di cliccà “Publicà Repository”. U novu repository avà appariscerà in u vostru prufilu github. Pudete aduprà l’app GitHub Desktop per ramificà u vostru prughjettu. Per fà questu, cliccate “Current Branch”, è dopu selezziunate u ramu desideratu in a lista di rami, chjamate è cliccate “Crea”. Per cambià trà sfondi chjaru è scuru, andate à Opzioni, Apparenza. Pudete aduprà l’app desktop per creà attività per cullaburazione in prughjetti cù l’altri. E dumande vi permettenu di seguità l’idee è discute qualsiasi cambiamenti à i vostri prughjetti. Per creà un prublema, in a barra di menu, utilizate u menù “Repository”, dopu cliccate “Create Issue”.
In alternativa, pudete lancià GitHub Desktop da a linea di cummanda. Per fà questu, apre un prompt di cumanda è scrivite Github. Pudete ancu lancià GitHub Desktop contr’à un repository specificu. Basta à scrive Github seguita da a strada di u repository.
Sourcetree
SourceTree hè una applicazione gratuita per travaglià cù i servizii GitHub, BitBucket è Mercurial. Hè dispunibule per e plataformi chì funzionanu Windows è iOS. Sourcetree hè amichevule per i principianti. Havi una GUI intuitiva per i repositori è vi permette di utilizà tutta a putenza di Git attraversu una interfaccia simplificata. Per installà SourceTree, avete bisognu di scaricà u schedariu di stallazione da u situ ufficiale è eseguite. Duranti u prucessu di stallazione, vi tuccherà à permette à l ‘applicazzioni di fà cambiamenti à u discu duru, accunsentì à l ‘accordu di licenza. Ancu durante u prucessu di stallazione, SourceTree pò dumandà sè vo vulete installà qualsiasi software git supplementu. Duvete dì “Sì” è stallà stu software. Ci hè dui modi per cunnette à u serviziu Github:
- Per mezu di u protocolu d’autorizazione OAuth.
- Cù una chjave SSH.
Parlemu di ognunu di elli. U primu modu hè di cunnette GitHub cù un contu remoto. Permette à SourceTree di cunnette u vostru contu GitHub à OAuth. Questu hè u modu più faciule per cunnette GitHub à SourceTree.
- Prima cliccate “Aggiungi un contu”.
- Allora selezziunate GitHub per l’ospitu. Ùn cambiate micca u protocolu preferitu è l’autentificazione, vale à dì, lasciate HTTPS è OAuth. Dopu cliccate “Refresh OAuth Token”. L’app aprirà automaticamente una pagina web in u vostru navigatore è vi dumanda per i vostri dati di login di u vostru contu GitHub. Sè avete digià cunnessu in u vostru contu GitHub in stu navigatore, stu passu serà saltatu.
- Cliccate “Authorize atlassian” per permette à SourceTree l’accessu à u vostru contu GitHub.
- Dopu à quessa, duvete vede un missaghju nantu à u successu di l’autentificazione. Cliccate OK.
Pudete tandu vede tuttu u vostru repository in SourceTree clicchendu nant’à u vostru contu.
A seconda manera hè di cunnette GitHub cù una chjave SSH. Per fà questu, avete bisognu di generà un paru di chjave SSH. Questa hè una chjave privata è publica. A chjave publica hè aduprata in u contu GitHub. Per d ‘altra banda, a chjave privata serà aghjuntu à a lista di chjavi in u vostru urdinatore. Eccu l’istruzzioni:
- Per generà una coppia di chjave SSH, andate à u menù “Strumenti” è cliccate “Crea o Import Keys SSH”.
- Cliccate “Generate” in a finestra di generatore di chjave PuTTY.
- Move u cursore di u mouse à un spaziu viotu, è move u cursore di u mouse finu à a fine di a generazione.
- Dopu avè finitu di generà a chjave SSH, stabilisce una password per a vostra chjave SSH.
- Salvà a chjave publica è a chjave privata.
- Ùn chjude micca u generatore di chjave PuTTY. Accedi à u vostru contu GitHub, cliccate nantu à l’icona di l’avatar in l’angulu superiore destra, dopu cliccate Settings.
- Cliccate nantu à “Chiavi SSH è GPG” è selezziunate “Nova chjave SSH”.
- Dà un nome à a vostra chjave SSH è copia a chjave publica da u generatore di chjave PuTTY in u campu di chjave. Dopu à quessa, cliccate “Add SSH Key”.
- Ritorna à SourceTree, andate à “Tools” è cliccate nant’à “Launch SSH Agent”.
- Dopu qualchì tempu, cliccate nantu à l’icona di u picculu monitor in a taskbar.
- In u risultatu, una lista di chjavi appariscerà. Cliccate “Add Key” per aghjunghje a chjave privata chì avete salvatu prima.
Avà torna à a pagina di repository GitHub è pruvate à clone cù SSH. https://articles.opexflow.com/programming/chto-takoe-github-kak-polzovatsya.htm
GitKraken
GitKraken hè una altra applicazione pensata per travaglià cù diversi sistemi di cuntrollu di versione chì utilizanu a GUI. Per cumincià, avete bisognu di registrà in GitHub è installate l’applicazione GitKraken. Quandu avete principiatu l’applicazione, avete bisognu di inserisce u vostru nome d’utilizatore è password da u serviziu GitHub. Per ùn inserisce micca una password ogni volta, avete bisognu di stallà una chjave SSH. Se ùn avete micca una chjave SSH generata, pudete seguità a guida di GitHub per creà una nova chjave. Quandu avete a vostra chjave SSH, pudete aghjunghje à u vostru contu GitHub. Per fà questu, selezziunate “File” dopu “Preferences” da u menù principale. Allora selezziunate “Autentificazione” è furnisce i percorsi per i vostri chjavi publichi è privati. U primu passu in a publicazione di qualsiasi cuntenutu à GitHub hè di creà un repository locale per seguità u vostru travagliu. Stu cartulare cuntene tutti i schedari chì vulete publicà in GitHub. Duvete seguità l’istruzzioni:
- Per creà un novu repository in GitKraken, selezziunate “File” da u menu principale, dopu “Init Repo”. Ci sarà parechje scelte per diversi tipi di repository, selezziunate “Solu Local”.
- Dopu selezziunate u cartulare chì serà u vostru novu repository. Pudete sceglie un cartulare viotu o un cartulare chì cuntene digià schedari; ùn perderà micca i vostri cambiamenti.
- U prossimu dialogu cuntene ancu paràmetri per i mudelli predeterminati è i schedarii di licenza. Lasciate tuttu cumu hè.
- Cliccate “Create Repository”.
Ùn avete bisognu di un contu Github per utilizà Git (o GitKraken) in u locu in u vostru urdinatore. Tuttavia, s’è vo vulete cullaburazione cù altri utilizatori, o aduprà schedari da parechji computer, vi tuccherà à aduprà un òspite cum’è Github. Per creà un repository in GitHub, dopu à cliccà “Init Repo”, selezziunate a linea “GitHub” è compie a finestra chì si vede cusì:
- Account – U nome di u vostru contu GitHub.
- Nome – u nome di u repository. Cumpone lu da lettere, numeri è underscore.
- Description – Descrizzione di ciò chì questu repository cuntene.
- Accessu – accessu à un locu remotu, sia ch’ella sia visibile per tutti o resta aperta solu per voi è e persone chì aghjunghje cum’è cullaburatori
- Clone dopu à l’iniziu – lasciate sta opzione marcata, chì farà u repositoriu dispunibule per voi in GitHub.
- Induve clone – selezziunate un locu nantu à l’urdinatore induve u cartulare di repository di novu creatu deve esse piazzatu.
- Infine, cliccate nant’à u buttone “Crea Repository è Clone” .
Dopu quì, un novu cartulare apparirà in l’angulu superiore manca di l’interfaccia di GitKraken, è pudemu vede più infurmazione nantu à questu in a colonna di manca. Quandu cunnette GitHub à GitKraken, assicuratevi chì l’autorizazione hè realizata in Chrome o Firefox, micca in Internet Explorer.
Trading Bots in GitHub – Bot Github Open Source
U sistema di cuntrollu di versione Git hè utilizatu, frà altre cose, per sviluppà
robots di cummerciale . Eccu alcuni esempi di tali sviluppi chì pudete scaricà è aduprà.
Robot Trading Python
Un robot di cummerciale scrittu in Python hè dispunibule à https://github.com/areed1192/python-trading-robot, chì pò eseguisce strategie automatizate cù l’analisi tecniche. U robot hè cuncepitu per simulà parechji scenarii cumuni: pò calculà i punteggi di risicu generale assuciati à una cartera è furnisce feedback in tempu reale durante u cummerciu. Permette di travaglià cù una tabella di dati in tempu reale chì cuntene i prezzi storici è attuali mentre cambianu. Ci hà da fà u prucessu di almacenà dati sèmplice è cù accessu prestu. Inoltre, serà persunalizatu in modu chì pudete facilmente vede i vostri dati finanziarii cum’è vene è eseguite più analisi se ne necessariu. Contene indicatori chì utilizanu i prezzi storichi è attuali.
Trading bot Cassandre
Cassandre trading robot link to GitHub https://github.com/cassandre-tech/cassandre-trading-bot – hè capaci di piglià a cura di cunnette à u scambiu, i cunti, l’ordine, l’affare è e pusizioni, cusì pudete fucalizza nantu à custruisce u vostru strategia. Ogni liberazione hè pruvata per travaglià cù i scambii Kucoin, Coinbase è Binance. Cù ellu, hè faciule fà creà a vostra propria strategia, per questu solu bisognu di stabilisce e cundizioni per quandu vulete creà pusizioni curtite o longu è stabilisce e regule. Ci hè un caricatore per pruvà u bot nantu à e dati storichi. Duranti i testi, Cassandre impurtarà i dati è aghjunghje à a vostra strategia. Cassandre vi aiuterà à custruisce una strategia basatu nantu à a biblioteca di analisi tecniche ta4j.
EA31337 Libre
EA31337 Libre à https://github.com/EA31337/EA31337-Libre hè un robot di trading Forex multi-strategia gratuitu scrittu in MQL. U robot di cummerciale vene cun più di 35 strategie per sceglie. Ogni strategia pò analizà u mercatu in tempi diversi in modu indipendenti. L’analisi di u mercatu hè basatu annantu à l’indicatori tecnichi populari. Pudete ancu scrive e vostre strategie.
Robot kevirite. Banavo