Git hè una utilità di linea di cumanda per u cuntrollu di versione, vale à dì, per mantene una storia di cambiamenti chì l’utilizatore face à i schedari di prughjettu. Hè generalmente utilizatu per travaglià in l’applicazioni, ma pò esse usatu in altri casi, per esempiu, i diseggiani utilizanu Git per almacenà diverse versioni di disegni è layout. Git permette di rinvià una applicazione à una versione precedente, paragunate è analizà i cambiamenti.
- Git per i principianti: termini è cuncetti basi, guida introduttiva
- Cumu funziona Git
- Installazione di Git
- Presetting Git
- Crià u vostru primu Repository Git
- Quandu s’impegna
- Collaborate nantu à i prughjetti Git
- Un prublema cumuni quandu travaglia cù un prughjettu Git
- Cumandamenti utili – Cumandamenti Git
- Programmi GUI per travaglià cù Git
- GitHub Desktop
- Sourcetree
- GitKraken
- Trading Bots in GitHub – Bot Github Open Source
- Robot Trading Python
- Trading bot Cassandre
- EA31337 Libre
Git per i principianti: termini è cuncetti basi, guida introduttiva
Prima di cumincià à travaglià cù Git, avete bisognu di capisce ciò chì sò un repository, commit, è branch.
Un repository hè un locu induve u codice o altre dati hè almacenatu, è ancu una storia di i so cambiamenti. U prugramma Git currisponde à u locu è tutte l’infurmazioni sò guardati in u vostru urdinatore, ma pudete ancu aduprà servizii Internet. U più populari di elli hè Github. Ci sò dui più cunnisciuti: Bitbucket è GitLab.
Un commit hè una snapshot di u statu di un prughjettu in un puntu specificu in u tempu. Hà un ID unicu è cumenti.
Un ramu hè una storia di cambiamenti fatti à un prughjettu. Havi u so propiu nome è hè custituitu da commits. Un repository pò avè parechje rami chì si ramificanu o si uniscenu cù altre rami.
Cumu funziona Git
Mostramu visualmente cumu u sistema di almacenamiento Git hè dispostu, utilizendu un disegnu simplice cum’è un esempiu.
Installazione di Git
Git hè una utilità di cunsola chì pò eseguisce nantu à i sistemi operativi Windows, Mac OS è Linux. Vi diceremu cumu installallu per ognunu di elli. Per installà sottu Windows OS, avete bisognu di scaricà l’applicazione da u situ ufficiale https://git-scm.com/downloads è installate.
brew install git Se Homebrew ùn hè micca stallatu, allora eseguite:
git –version Dopu quì, in a finestra chì appare, vi sarà dumandatu à installà Command Line Tools. . Git serà ancu installatu cù questa utilità. Per Linux Debian è altre distribuzioni basate nantu à sta versione, cum’è Ubuntu o Mint, u cumandimu seguitu hè necessariu per installà:
sudo apt install gitPer Linux CentOS, avete bisognu di entre:
sudo yum install git Cosa hè Git, installazione è cunfigurazione – installazione: https://youtu.be/bkNCylkzFRk
Presetting Git
Dopu a stallazione di Git, avete bisognu di cunfigurà in modu chì ogni volta chì crea un impegnu, u nome di l’autore hè indicatu. Per fà questu, eseguite git è eseguite u cumandimu:
git config –global user.name ”
Author
“ Quì, invece di “Author”, avemu stabilitu u nostru nome, per esempiu, “Ivan_Petrov”. Dopu quì, pudete stabilisce l’indirizzu email cù u cumandimu seguente:
git config –global user.email “You_adr@email.com” In questu casu, invece di “You_adr@email.com” indichemu u veru indirizzu email.
Crià u vostru primu Repository Git
Per creà un repository, prima vai à u cartulare di u prughjettu. Per esempiu, in Windows questu puderia esse D:/GitProject. Inserite u cumandimu:
cd
d:\GitProject Dopu quì, create u repository:
git init Dopu quì, aghjunghje tutti i schedari:
git add –all Per aghjunghje un schedariu specificu, entre:
git add filename Avà pudete creà un commit:
git commit -m “comment” Alcune note nantu à a creazione di un repository:
- Un repository pò avè parechji schedari è sottucartuli (principalmente solu un cartulare normale).
- Hè megliu avè un repository separatu per ogni prughjettu.
- Ùn create micca cartulare per un repository in un altru repository (evitate repository matrioshka!).
- I cambiamenti fatti à i cartulare di repository sò “tracciati” da Git, ma questi cambiamenti devenu esse aghjuntu à u repository per esse tracciati o arregistrati.
- Pudete cuntrullà l’elementi chì Git “guarda”. Hè megliu ignurà datasets assai grande o schedarii tempuranee.

Quandu s’impegna
I commits in Git sò cunsigliati in i seguenti casi:
- nova funziunalità aghjuntu à u prugettu;
- tutti i bug fissi;
- site chjusu per oghje è vulete salvà i vostri cambiamenti.
Collaborate nantu à i prughjetti Git
Diciamu chì voi è i vostri amichi avete un novu prughjettu è decisu di sparte e rispunsabilità. Unu serà rispunsevule per a funziunalità, l’altru per u disignu è u disignu, u terzu per a registrazione, l’autorizazione è a sicurità. In questu casu, avete bisognu di branch. Cum’è digià dettu, un ramu hè un inseme di cummissioni chì passanu in sequenza una dopu à l’altru. U ramu maestru hè chjamatu maestru. L’altri rami sò per implementà e funzioni novi o per correggere bug. Cusì, in un ramu separatu, pudete fà qualsiasi cambiamenti, è poi unisce cù u principale. Parechji sperti ùn cunsiglianu micca di creà commits in u ramu principale, ma ricumandemu di creà un novu, fendu cambiamenti in questu è dopu uniscendu in maestru. Per inizià una nova branche, avete bisognu di eseguisce u cumandimu:
git branch
bugFixQuestu pò ancu esse fattu cù u cumandimu seguente:
git checkout -b
bugFix
U sicondu mètudu differisce da u primu in questu casu, dopu à eseguisce u cumandamentu, entra subitu in u ramu creatu.
Hè megliu chjamà u novu ramu cun un nome cuncisu, ma à u stessu tempu abbastanza capacious è capiscibile per prevene a cunfusione in u prugettu. Quandu utilizate u vostru sistema, pudete specificà un identificatore prima di u nome di u compitu. Inoltre, ùn vi scurdate di lascià u vostru cumentu in ogni impegnu chì create, chì deve indicà l’essenza di i cambiamenti. Per passà da un ramu à l’altru, avete bisognu di eseguisce u cumandimu seguente:
git checkout
new
_1 Dopu à finisce u travagliu, i cambiamenti fatti à u ramu attuale deve esse fusionatu in u maestru, maestri. Per fà questu, prima verificate u ramu maestru utilizendu u cumandimu:
git checkout master Dopu quì, aghjurnà u ramu locale:
git
pull
origin
masterAvà pudete unisce i rami:
git
merge
bugFix Questu cumanda aghjunghjenu cambiamenti da u ramu specificatu in u cumandimu (bugFix) à u ramu chì site, in questu casu maestru. Per vede u statu attuale di u ramu, avete bisognu di entre in u cumandimu:
git status Per chì l’altri utilizatori chì travaglianu nantu à u prugettu per vede i cambiamenti fatti, avete bisognu di spinghje à u servitore. Per fà questu, prima deve andà à u ramu chì vulete spinghje à github. Per entra in u maestru, eseguite u cumandimu:
git checkout master Dopu questu, pudete spinghje à u servitore Github:
git push origin masterPer chì una altra persona accede à u prugettu, avete bisognu di un serviziu per almacenà u codice, per esempiu, Github. Se avete appena unitu à u prughjettu è avete bisognu di scaricà da sè stessu, eseguite u cumandamentu:
git clone https://github.com/…/….git
Quì https://github.com/…/….git hè l’indirizzu di u repository. Si pò esse ottinutu da apre u prugettu vulsutu è cliccate nant’à u buttone verde “Code”.
Cunsigliu impurtante!
Hè ricumandemu chì aghjurnà i maestri in a vostra macchina locale prima di creà una nova filiera. Per fà questu, inserite u ramu desideratu è eseguite u cumandimu seguente:
git pull origin master In u risultatu, i cambiamenti attuali seranu scaricati da github. In u listessu modu, pudete aghjurnà ogni ramu. Per aghjurnà tutte e rami esistenti, pudete eseguisce u cumandimu:
git pull
Un prublema cumuni quandu travaglia cù un prughjettu Git
Quandu pruvate di unisce automaticamente i cambiamenti, pò accade chì i dui rami anu cambiamenti nantu à a listessa linea in questu casu quandu eseguite u cumandimu:
git merge master L’errore seguente appare:
Auto-fusione Hello.py CONFLICT
(cuntenutu): Merge cunflittu in Hello.py
A fusione automatica hà fiascatu; risolve i cunflitti è poi cummette u risultatu. In questu casu, avete bisognu di risolve u cunflittu manualmente. Per fà questu, apre u schedariu in quale hè accadutu l’errore, in u nostru casu hè Hello.py, scopre ciò chì hè sbagliatu è risolve i prublemi. Dopu quì, aghjunghje u schedariu currettu cù u cumandimu:
git add
Hello
.
py È crea un novu commit:
git commit -m “Conflittu unitu”
Cumandamenti utili – Cumandamenti Git
Pudete scopre cumu u ramu di u fondu difiere di l’altru usendu u cumandimu:
git
diff < first_branch > <second_branch> Per sguassà un
branch_namegit branch -d <
ramu extra, scrivite:
git help Get help on a specific command:
git help <command_name> Corso per principianti di Git è GitHub – ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a stallazione, cumu installà, commits, repository, cumandamenti, cumu creà, sguassate è fà cambiamenti à i rami: https://youtu.be/zZBiln_2FhM
Programmi GUI per travaglià cù Git
Hè più faciule per gestisce e versioni di u software micca per via di a linea di cummanda, ma cù una interfaccia grafica. Certi ambienti di sviluppu è editori di testu furniscenu una interfaccia grafica per travaglià cù Git. Ma ci sò ancu prugrammi speciali, listemu alcuni di elli:
- GitHub Desktop hè una applicazione grafica pensata per travaglià cù l’utilità Git è u serviziu Github, pò clone è scaricate repository à u vostru discu duru, è ancu gestisce i cambiamenti è fà altre cose utili.
- Sourcetree hè un cliente Git gratuitu per i sistemi operativi Windows è Mac chì facilita l’interazzione cù i repositori.
- GitKraken hè un cliente gràficu user-friendly per Windows, Linux è MacOs chì sustene i servizii GitHub, GitLab è Bitbucket. Cù ellu, ùn pudete micca solu risolve i travaglii basi, ma ancu eseguisce operazioni più cumplesse, per esempiu, fusione è rearrange commits, fusione rami, riscrittura di a storia.
GitHub Desktop
Sourcetree
SourceTree hè una applicazione gratuita per travaglià cù i servizii GitHub, BitBucket è Mercurial. Hè dispunibule per e plataformi chì funzionanu Windows è iOS. Sourcetree hè amichevule per i principianti. Havi una GUI intuitiva per i repositori è vi permette di utilizà tutta a putenza di Git attraversu una interfaccia simplificata. Per installà SourceTree, avete bisognu di scaricà u schedariu di stallazione da u situ ufficiale è eseguite. Duranti u prucessu di stallazione, vi tuccherà à permette à l ‘applicazzioni di fà cambiamenti à u discu duru, accunsentì à l ‘accordu di licenza. Ancu durante u prucessu di stallazione, SourceTree pò dumandà sè vo vulete installà qualsiasi software git supplementu. Duvete dì “Sì” è stallà stu software. Ci hè dui modi per cunnette à u serviziu Github:
- Per mezu di u protocolu d’autorizazione OAuth.
- Cù una chjave SSH.
Parlemu di ognunu di elli. U primu modu hè di cunnette GitHub cù un contu remoto. Permette à SourceTree di cunnette u vostru contu GitHub à OAuth. Questu hè u modu più faciule per cunnette GitHub à SourceTree.
- Prima cliccate “Aggiungi un contu”.
- Allora selezziunate GitHub per l’ospitu. Ùn cambiate micca u protocolu preferitu è l’autentificazione, vale à dì, lasciate HTTPS è OAuth. Dopu cliccate “Refresh OAuth Token”. L’app aprirà automaticamente una pagina web in u vostru navigatore è vi dumanda per i vostri dati di login di u vostru contu GitHub. Sè avete digià cunnessu in u vostru contu GitHub in stu navigatore, stu passu serà saltatu.
- Cliccate “Authorize atlassian” per permette à SourceTree l’accessu à u vostru contu GitHub.
- Dopu à quessa, duvete vede un missaghju nantu à u successu di l’autentificazione. Cliccate OK.
Pudete tandu vede tuttu u vostru repository in SourceTree clicchendu nant’à u vostru contu.
- Per generà una coppia di chjave SSH, andate à u menù “Strumenti” è cliccate “Crea o Import Keys SSH”.
- Cliccate “Generate” in a finestra di generatore di chjave PuTTY.
- Move u cursore di u mouse à un spaziu viotu, è move u cursore di u mouse finu à a fine di a generazione.
- Dopu avè finitu di generà a chjave SSH, stabilisce una password per a vostra chjave SSH.
- Salvà a chjave publica è a chjave privata.
- Ùn chjude micca u generatore di chjave PuTTY. Accedi à u vostru contu GitHub, cliccate nantu à l’icona di l’avatar in l’angulu superiore destra, dopu cliccate Settings.
- Cliccate nantu à “Chiavi SSH è GPG” è selezziunate “Nova chjave SSH”.
- Dà un nome à a vostra chjave SSH è copia a chjave publica da u generatore di chjave PuTTY in u campu di chjave. Dopu à quessa, cliccate “Add SSH Key”.
- Ritorna à SourceTree, andate à “Tools” è cliccate nant’à “Launch SSH Agent”.
- Dopu qualchì tempu, cliccate nantu à l’icona di u picculu monitor in a taskbar.
- In u risultatu, una lista di chjavi appariscerà. Cliccate “Add Key” per aghjunghje a chjave privata chì avete salvatu prima.
Avà torna à a pagina di repository GitHub è pruvate à clone cù SSH. https://articles.opexflow.com/programming/chto-takoe-github-kak-polzovatsya.htm
GitKraken
GitKraken hè una altra applicazione pensata per travaglià cù diversi sistemi di cuntrollu di versione chì utilizanu a GUI. Per cumincià, avete bisognu di registrà in GitHub è installate l’applicazione GitKraken. Quandu avete principiatu l’applicazione, avete bisognu di inserisce u vostru nome d’utilizatore è password da u serviziu GitHub. Per ùn inserisce micca una password ogni volta, avete bisognu di stallà una chjave SSH. Se ùn avete micca una chjave SSH generata, pudete seguità a guida di GitHub per creà una nova chjave. Quandu avete a vostra chjave SSH, pudete aghjunghje à u vostru contu GitHub. Per fà questu, selezziunate “File” dopu “Preferences” da u menù principale. Allora selezziunate “Autentificazione” è furnisce i percorsi per i vostri chjavi publichi è privati. U primu passu in a publicazione di qualsiasi cuntenutu à GitHub hè di creà un repository locale per seguità u vostru travagliu. Stu cartulare cuntene tutti i schedari chì vulete publicà in GitHub. Duvete seguità l’istruzzioni:
- Per creà un novu repository in GitKraken, selezziunate “File” da u menu principale, dopu “Init Repo”. Ci sarà parechje scelte per diversi tipi di repository, selezziunate “Solu Local”.
- Dopu selezziunate u cartulare chì serà u vostru novu repository. Pudete sceglie un cartulare viotu o un cartulare chì cuntene digià schedari; ùn perderà micca i vostri cambiamenti.
- U prossimu dialogu cuntene ancu paràmetri per i mudelli predeterminati è i schedarii di licenza. Lasciate tuttu cumu hè.
- Cliccate “Create Repository”.
Ùn avete bisognu di un contu Github per utilizà Git (o GitKraken) in u locu in u vostru urdinatore. Tuttavia, s’è vo vulete cullaburazione cù altri utilizatori, o aduprà schedari da parechji computer, vi tuccherà à aduprà un òspite cum’è Github. Per creà un repository in GitHub, dopu à cliccà “Init Repo”, selezziunate a linea “GitHub” è compie a finestra chì si vede cusì:
- Account – U nome di u vostru contu GitHub.
- Nome – u nome di u repository. Cumpone lu da lettere, numeri è underscore.
- Description – Descrizzione di ciò chì questu repository cuntene.
- Accessu – accessu à un locu remotu, sia ch’ella sia visibile per tutti o resta aperta solu per voi è e persone chì aghjunghje cum’è cullaburatori
- Clone dopu à l’iniziu – lasciate sta opzione marcata, chì farà u repositoriu dispunibule per voi in GitHub.
- Induve clone – selezziunate un locu nantu à l’urdinatore induve u cartulare di repository di novu creatu deve esse piazzatu.
- Infine, cliccate nant’à u buttone “Crea Repository è Clone” .
Trading Bots in GitHub – Bot Github Open Source
U sistema di cuntrollu di versione Git hè utilizatu, frà altre cose, per sviluppà
robots di cummerciale . Eccu alcuni esempi di tali sviluppi chì pudete scaricà è aduprà.
Robot Trading Python
Un robot di cummerciale scrittu in Python hè dispunibule à https://github.com/areed1192/python-trading-robot, chì pò eseguisce strategie automatizate cù l’analisi tecniche. U robot hè cuncepitu per simulà parechji scenarii cumuni: pò calculà i punteggi di risicu generale assuciati à una cartera è furnisce feedback in tempu reale durante u cummerciu. Permette di travaglià cù una tabella di dati in tempu reale chì cuntene i prezzi storici è attuali mentre cambianu. Ci hà da fà u prucessu di almacenà dati sèmplice è cù accessu prestu. Inoltre, serà persunalizatu in modu chì pudete facilmente vede i vostri dati finanziarii cum’è vene è eseguite più analisi se ne necessariu. Contene indicatori chì utilizanu i prezzi storichi è attuali.
Trading bot Cassandre
Cassandre trading robot link to GitHub https://github.com/cassandre-tech/cassandre-trading-bot – hè capaci di piglià a cura di cunnette à u scambiu, i cunti, l’ordine, l’affare è e pusizioni, cusì pudete fucalizza nantu à custruisce u vostru strategia. Ogni liberazione hè pruvata per travaglià cù i scambii Kucoin, Coinbase è Binance. Cù ellu, hè faciule fà creà a vostra propria strategia, per questu solu bisognu di stabilisce e cundizioni per quandu vulete creà pusizioni curtite o longu è stabilisce e regule. Ci hè un caricatore per pruvà u bot nantu à e dati storichi. Duranti i testi, Cassandre impurtarà i dati è aghjunghje à a vostra strategia. Cassandre vi aiuterà à custruisce una strategia basatu nantu à a biblioteca di analisi tecniche ta4j.
EA31337 Libre
EA31337 Libre à https://github.com/EA31337/EA31337-Libre hè un robot di trading Forex multi-strategia gratuitu scrittu in MQL. U robot di cummerciale vene cun più di 35 strategie per sceglie. Ogni strategia pò analizà u mercatu in tempi diversi in modu indipendenti. L’analisi di u mercatu hè basatu annantu à l’indicatori tecnichi populari. Pudete ancu scrive e vostre strategie.
Robot kevirite. Banavo