L’usu di una figura di triangulu in u cummerciu, cumu fà cumerciu un mudellu, chì tipi di trianguli nantu à i charts sò analizati in l’analisi tecniche.In l’analisi tecniche, ci sò figuri simplici ma efficaci chì sò usati da i principianti è i prufessiunali. Una di queste forme hè un triangulu. Sè un trader si ferma tempu dopu tempu, vale a pena à pruvà à truvà un triangulu, 95% sarà trovu. Dopu quì, hè chjaru chì nantu à u tempu di travagliu, un pianu hè un cummerciu trà resistenza è sustegnu. L’apparizione di un triangulu indica incertezza in u mercatu. A figura pò parlà sia di a continuazione di u muvimentu direzzione in a listessa direzzione, sia di u cambiamentu di tendenza. Hè ricumandemu micca di cummerciu in i cunfini di u triangulu; dopu a so identificazione, duvete aspittà per un scontru è apre un trattu in a direzzione di a tendenza. U cummerciu in trianguli richiede sperienza, avete bisognu di mantene in mente parechje sfumature.
- Chì ghjè un triangulu in u cummerciu, l’applicazione in l’analisi tecniche
- Tipi di trianguli in u cummerciu – analisi nantu à i grafici
- Triangulu discendente nantu à u graficu
- triangulu ascendente
- Triangulu simmetricu (isòscele).
- Triangulu in espansione nantu à i grafici
- Diamante
- Caratteristiche di e diverse figure di trianguli cummerciale:
- Cumu cummerciu nantu à u mudellu di triangulu
- Sbaglii di cummerciu, risichi
Chì ghjè un triangulu in u cummerciu, l’applicazione in l’analisi tecniche
A strategia di cummerciale di triangulu hè a più simplice è prufittuosa, ma sottumessu à a selezzione di un attivu adattatu è u cumpletu di e cundizioni di a strategia. U triangulu hè una manifestazione di a lotta trà i cumpratori è i vinditori, u trader attentamente osserva è si unisce à u latu forte. Quandu si trova stu mudellu, u prezzu hè chjapputu in una gamma stretta formata da duie linee di tendenza. Per trama, avete bisognu di 4 punti – 2 alti è 2 minimi, e linee di tendenza seguitanu. Dopu quì, avete bisognu à aspittà un altru extremum per cunfirmà u mudellu. Pò esse 3 o 4 punti più estremi, dopu chì u prezzu rimbalza in a figura. Se ci sò più extremums, allura a figura diventa “degenerata” è ùn hà micca forza. In a tiurìa classica, u prezzu deve sfondà in u intervallu micca più tardi à ⅔ di u tempu passatu in u triangulu.
Tipi di trianguli in u cummerciu – analisi nantu à i grafici
Ci sò parechji tippi di trianguli, ponu esse cunvergenti è divergenti, descendenti è ascendenti, simmetrici, cunvergenti è divergenti formanu una figura di diamante.
Triangulu discendente nantu à u graficu
Questu hè un mudellu narrowing, i minimi sò à u listessu livellu, una linea horizontale pò esse disegnata, è l’alti cascanu. Spessu si trova nantu à una tendenza bearish (u prezzu hè cascatu prima di a figura), ma micca necessariamente. In a maiò parte di i casi, si rompe, ma s’ellu si rompe, un uptrend pò principià. L’alti cadenti parlanu di a forza di l’orsi, i cumpratori sò solu abbastanza forza per mantene u sustegnu.
S’ellu si riuniscenu ancu forza per stabilisce un novu altu, questu pò ancu indicà l’emergenza di un cumpratore forte capace di cambià l’equilibriu di u putere.
triangulu ascendente
U mudellu oppostu, l’alti sò apprussimatamente à u listessu livellu, pudete disegnà una linea horizontale o una linea di tendenza à un ligeru angulu. Ogni minimu minimu hè furmatu à un livellu più altu, l’orsi anu abbastanza forza solu per cuntene i toru. In a maiò parte di i casi, indica a continuazione di l’uptrend, ma s’ellu si rompe, pò diventà l’iniziu di un forte downtrend.
Triangulu simmetricu (isòscele).
Un mudellu più difficiuli di cummerciu, cumparatu cù un triangulu ascendente è discendente. E linee di supportu è di resistenza sò in un angulu. A rottura pò accade in ogni direzzione. A figura parla di a forza uguale di i cumpratori è di i vinditori. Nant’à un graficu di ogni ghjornu o settimanale, un mudellu pò furmà in parechje settimane o mesi. I partiti accumulanu forza, più muvimentu prumetti di esse forte. In l’analisi tecnicu classicu, hè cunsigliatu di scambià a figura in a direzzione di a tendenza previa.
Triangulu in espansione nantu à i grafici
U mudellu più difficiuli di cummerciu, l’alti crescenu è i minimi sò cascati. Dopu à u prossimu scontru di l’extremu, un muvimentu inversu seguita cusì rapidamente, a volatilità cresce, i stops sò abbattuti. Nisunu di i partiti hà un vantaghju chjaru, hè ricumandatu micca di scambià a figura, aspetta più signali chjaru. A causa di l’aumentu di a volatilità, ùn hè micca cunsigliatu di cummerciu u mudellu di scontru. Pudete disegnà a bisettrice di u triangulu, cunsiderà longu sopra a linea, è cortu sottu. U scopu serà una linea di tendenza discendente o ascendente. U mudellu hè più cumuni à a cima di u mercatu, pò indicà i sforzi senza successu di i toru per elevà quotes. Quandu si vede, vale a pena di preparà per una reversione imminente. Un triangulu divergente hè più cumuni in u mercatu chè un cunvergente. U signale per esce da a figura serà una rottura di una di e linee, ritornu dopu chì u prezzu pò andà sopra à a bisetta. In u futuru, u trader aspetta a continuazione di u muvimentu in a direzzione di a rottura.
Diamante
Figura di inversione, formazioni di un triangulu divergente è cunvergente. Si trova in u cima o in u fondu di u mercatu, in u mumentu chì u nervousità righjunghji u so massimu. L’incertezza in u mercatu porta à a furmazione di un triangulu divergente, allora a situazione diventa menu tensa, ma l’incertezza ùn sparisce micca. Un triangulu divergente è cunvergente hè furmatu successivamente. A figura funziona rapidamente, dopu à u scontru, u prezzu vola sopra o falà senza un rollback o retest à u scopu o u livellu forte più vicinu. Hè megliu per entre in u scontru di u bordu, fate un ordine di stop à u livellu di 0,5-1% di u muvimentu di l’attivu, daretu à u livellu più vicinu. Sicondu e regule di l’analisi tecniche, u supportu deve diventà resistenza è vice versa. Un trader pò pruvà d’aspittà per un retest, ma in a maiò parte di i casi ùn ci sarà micca un retest o un falsu sfondate è u prezzu si sbarcarà bruscamente à u bordu oppostu. Ci sò casi quandu u scontru di a figura ùn porta micca à un muvimentu significativu, u prezzu passa un pocu è forma un novu triangulu. U mudellu raramente si forma nantu à i periodi sopra l’ora.
Caratteristiche di e diverse figure di trianguli cummerciale:
- durante a furmazione di a figura, u voluminu di cummerciale diminuite;
- u mudellu deve furmà 2 bordi chjaru. U trader ùn deve micca dubbitu chì questu hè un triangulu;
- durante u scontru, u voluminu di cummerciale aumenta;
- dopu à a scuperta di a figura, per determinà u prufittu di piglià, avete bisognu di posponà l’altezza di a figura da a linea rotta.
Cumu scambià u mudellu di triangulu – tipi di forme di triangulu in u cummerciu, analisi nantu à u graficu, chì significa u mudellu in l’analisi tecniche: https://youtu.be/KcBALNbA84k
Cumu cummerciu nantu à u mudellu di triangulu
Prima di a furmazione di un triangulu, deve esse una forte tendenza nantu à u tempu cunsideratu. Appena un trader nota un stop in u muvimentu è un cummerciu, deve tracciate linee di tendenza è aspittà. Dopu avè identificatu u triangulu, u trader deve aspittà un fallimentu di supportu o resistenza. Ancu s’ellu parechji mudelli anu una direzzione preferita, un trader ùn deve micca entre in pusizioni prima chì si faci un scupertu chjaru. A rottura deve esse in un intervallu di micca più di 75% di a durata di u triangulu. Se durante stu tempu nunda hà cambiatu, a figura ùn hè micca presa in u travagliu. Quandu cercate un mudellu adattatu, tenete in mente:
- I trianguli ponu esse scambiati solu nantu à l’assi volatili. Se l’instrumentu hè cummerciale a maiò parte di u tempu, i trianguli appariscenu friquenti è a so rottura ùn porta micca à un muvimentu direzzione;
- hè megliu fà compra quandu a resistenza di u triangulu ascendente hè rottu;
- hè megliu di vende dopu à rompe u supportu di u triangulu discendente;
- mudelli simmetrici per u cummerciu in a direzzione di a penetrazione;
- espansione triangulu o saltà, o vai contru à a tendenza;
- u scontru pò esse falsu, per quessa, hè cunsigliatu per ùn entre immediatamente, ma per aspittà per un rollback è un retest di a linea di tendenza. Questa hè una opzione più conservativa. Si deve esse cunsideratu chì ùn ci pò esse un rollback, allura l’affare serà persu. Ognunu sceglie l’opzione chì si adatta megliu à u so appetitu di risicu;
- ogni muvimentu sussegwente si faci cù una amplitude più chjuca. Questu deve esse cunfirmatu da un oscillator – MACD, RSI o stochastic. Se si trova una divergenza (i minimi sò cascati, è i cimi nantu à l’indicatore sò in crescita), unu deve esse aspittatu un aumentu di quotes;
- dopu à entre in a pusizione di stop, avete bisognu di mette prima, è poi mette u prufittu. Calchì volta i muvimenti sò sharp è u trader pò ottene una grande perdita senza mancu avè u tempu di entre in u trattu;
- in l’analisi tecnicu classicu, u stop hè cunsigliatu per esse stabilitu fora di u latu oppostu di a figura. In questu casu, ci hè un minimu periculu chì l’ordine di stop serà culpitu, è u prezzu andarà in a direzzione opposta. À u listessu tempu, u rapportu risicu-ricompensa hè insufficiente, per quessa, hè cunsigliatu di mette un stop più vicinu, daretu à u primu sustegnu o resistenza in u triangulu. Ùn deve esse troppu vicinu per esse abbattutu in una prova di livellu pussibule. Pudete cunsiderà l’entrata in dui parti. U primu hè “per breakdown”, è u sicondu hè dopu avè pruvatu u livellu;
- s’è dopu à un muvimentu forti un triangulu assai picculu hè furmatu, allura vi pò pruvà à pusà più longu, almenu a mità di u muvimentu nanzu. Una tale figura hè chjamata pennant. Per esempiu, u prezzu face un muvimentu di impulsu di 1000 p, è dopu un triangulu di 100 p hè furmatu, u più prubabile u prezzu farà almenu un altru 500 p;
- in l’analisi tecnicu classicu, si crede chì u prezzu viaghja una distanza uguali à l’altitudine di u triangulu, chì hè posposta da u puntu di scontru. In a pràtica, u prezzu spessu scontra resistenza prima, vicinu à l’estremi passati;
- certi cummircianti ùn postu un piglià, ma aduprà un trailing stop, l ‘ordine seguita u mercatu.
U mudellu di triangulu hè un mudellu abbastanza simplice, ma avete bisognu di aderisce strettamente à e regule, deve seguità a gestione di risichi, fucalizza nantu à a qualità di e transazzione, è micca in a so quantità. Hè ricumandemu di cunsiderà mudelli nantu à i periodi di almenu l’ora 1. Ùn ci saranu micca tanti boni affari; nantu à i charts di ogni ghjornu, ci vole settimane per furmà un mudellu. Ma l’affari seranu megliu qualità. A strategia di truvà un triangulu à l’ora di pranzu dà boni risultati. https://articles.opexflow.com/analysis-methods-and-tools/figury-texnicheskogo-analiza-v-tradinge.htm
Sbaglii di cummerciu, risichi
Quandu u cummerciu, duvete aderisce à una stretta gestione di risicu. Ùn deve micca piglià mudelli cù pocu potenziale per u travagliu in timeframes menu di una ora. Ci hè assai rumore nantu à i picculi timeframes, è dopu avè sfondatu u bordu di u triangulu, ùn ci hè micca una tendenza stabile, u prezzu si inverte è sbatte u stop. Ùn hè micca necessariu di piglià in u travagliu mudelli insufficiently clear, trianguli, induve ùn ci hè micca un capiscenu chjaru di induve mette u stop è induve copre u prufittu. Spessu un trader aspetta un muvimentu misuratu in una figura, senza attentu à u fattu chì ci sò forti resistenze o supporti in a strada. Serà un sbagliu per pruvà à predichendu u sviluppu ulteriore di a tendenza senza cunferma. Un trader viaghja longu nantu à un mudellu di triangulu ascendente finu à chì a resistenza hè rotta, è quandu u sustegnu hè rottu, ùn esce micca in un ordine di stop.
U cummerciu di triangulu hè prufittu solu in mercati altamente volatili. In u cummerciu veru, u mudellu ùn pare micca perfettu cum’è nantu à u graficu. False breakouts sò cumuni quandu u prezzu cumencia à muvimenti in una certa direzzione, ma inverte è torna à u triangulu. Spessu quandu esce da u triangulu, u voluminu aumentatu ùn appare micca. U trader deve decide s’ellu hà da piglià in u travagliu micca mudelli ideali o aspittà per a furmazione di tutte e cundizioni. Ci vole à ricurdà chì un mudellu “malu” pò dà un muvimentu excelente, è un bonu finisce in una perdita.