A sequenza di Fibonacci hè una sequenza numerica in quale ogni termu prossimu hè a somma di i dui precedenti:
1,1,2,3,5,8,13,21,34,55,89, … Sti figuri sò cunnessi. da una quantità di relazioni interessanti. Ogni numeru hè circa 1.618 volte u precedente. Ogni casu d’usu currisponde à circa 0.618 di i seguenti.Questa pruprietà notevule di a sequenza di Fibonacci hè riflessa in una quantità di strumenti tecnichi utilizati in l’analisi di u mercatu. U principiu generale di l’interpretazione di sti strumenti hè chì quandu u prezzu si avvicina à e linee tracciate cù u so aiutu, unu deve esse aspittendu cambiamenti in u sviluppu di a tendenza attuale.
Ci hè chì quandu analizà u mercatu, parechji livelli basi sò usati: 0,0%, 23,6%, 38,2%, 50,0%, 61,8%, 76,4%, 100,0%, 161,8%, 261,8% è 423,6%, u più attivu. di quali 61.%.
Questi numeri apparentemente ordinariu facenu assai sensu, è vedemu cumu l’utilizanu. I mudelli di Fibonacci sò megliu utilizati in cunghjunzione cù altri mudelli è indicatori. Spessu indicanu un accostu più generale. L’estensione di Fibonacci vi darà un prezzu specificu di u prezzu, ma ùn hà micca sensu, salvu chì ùn sapete chì un scogliu hè prubabile. A prova di stima di u prezzu di Fibonacci richiede un mudellu triangulare, cunferma di u voluminu, è una valutazione di a tendenza generale. Cumminendu indicatori è grafici cù i numerosi strumenti di Fibonacci dispunibili, pudete aumentà e vostre chances di un cummerciu successu. Ricurdativi chì ùn ci hè micca una sola metrica chì mostra chì tuttu hè perfettu (s’ellu ci era, seremu tutti ricchi). Tuttavia, quandu parechji indicatori puntanu in a listessa direzzione, pudete avè una bona idea di induve u prezzu si dirige.edifizii, scegliemu una direzzione interessante per noi, cù quale avemu pensatu à travaglià. A volatilità è a direzzione di u graficu ùn importa micca, i canali sò ugualmente bè cù u muvimentu laterale (flat) è cù una tendenza direzzione. Cù una tendenza ascendente, custruemu un canale basatu annantu à i valori di prezzu minimu:
T-1 è T-2 sò stati presi com’è una basa per a custruzzione di canali. I zoni induve u prezzu ùn puderia micca attraversà u canali sò stati marcati in rossu, è dopu avè pruvatu a resistenza, turnò à a linea di custruzzione. In una tendenza downtrend, l’indicatore ferma in u cima di u graficu, ma à u listessu livellu, u canali deve esse spustatu in modu chì hè sottu à a linea di custruzzione.
Cumu aduprà i canali Fibonacci?
E strategie per aduprà u canali pò esse diverse, u menu risicatu serà di cumprà un ordine in a direzzione di a tendenza attuale quandu u timeline rimbalza nantu à a linea longu chì tutta a custruzzione hè finita. L’ordine deve esse chjusu quandu u prezzu righjunghji u livellu è ci sò signali di a so rivolta rapida. Perchè aduprà un indicatore tecnicu da un gruppu di oscillatori o una strategia di Price Action senza un indicatore? L’ultima opzione hè megliu perchè furnisce più precisione. Sicondu a strategia d’utilizazione, i canali ùn saranu micca diffirenti da i livelli di Fibonacci, ma ponu esse usatu per i movimenti di tendenza globale è alta volatilità. L’essenza di u strumentu di analisi tecnica di u canali Fibonacci – custruzzione, interpretazione di risultati, applicazione pratica in u cummerciu: https://youtu.be/izX0GDoupGA
A strategia di l’autore per aduprà u canali Fibonacci
Una di e strategie per aduprà u canali di Fibonacci hè di pruvà i so signali micca immediatamente, ma cambiendu a direzzione di u muvimentu di u prezzu. Se l’attivu hè in una tendenza uptrend, u canali Fib ùn stende micca più altu (cum’è mostra in a barra laterale sopra), ma più bassu, cum’è s’ellu era in una tendenza downtrend. In questu casu, a custruzzione hè realizata secondu i valori estremi di u muvimentu di u prezzu, chì formanu i stessi “codi” chì limitanu a custruzzione di u graficu. Quandu e linee di custruzzione sò rotte, i livelli di muvimentu sò ottenuti per cunfirmà u cambiamentu di direzzione è determina l’ora esatta di i cumandamenti di apertura:
U canali fibo in a screenshot hè custruitu in i punti T-1 è T-2, a so larghezza hè stabilita à a larghezza di u corridore – à T-3. I linii di custruzzione nantu à quale i punti sò basati sò a banda principale di u graficu. Dopu un cambiamentu di tendenza, i livelli chì indicanu a cunsulidazione aiutanu à determinà u megliu tempu per entra in u mercatu:
I punti verdi nantu à a screenshot mostranu i mumenti di i livelli chì ùn anu micca passatu. I circhuli turchini si intersecanu cù i livelli di u canali di Fibonacci, cusì hè un bonu tempu per apre u cummerciu per riduce a dimensione. Cusì, l’usu currettu di u nivellu pò aumentà a precisione di qualsiasi sistema di cummerciale è fà u trader mediu un veru sniper di u mercatu finanziariu. U mudellu di Fibonacci pò esse appiicatu à i canali micca solu verticalmente, ma ancu diagonali, cum’è mostra in u diagramma:Quandu s’utilice in cunghjunzione cù i Canali Fibonacci, pò furnisce u trader cun cunferma supplementu chì u livellu di prezzu agisce cum’è supportu o resistenza. I stessi principii è regule s’applicanu à questi canali cum’è per i campioni verticali. Una tecnica cumuna utilizata da i cummircianti hè di cumminà l’indicatori di Fibonacci diagonali è verticali per truvà spazii induve i dui indicanu una resistenza significativa. Questu pò indicà una continuazione di a tendenza dominante. L’azzione di u canali paralleli permette à i cummircianti di predichendu i valori di supportu è resistenza. Ci sò metudi cumuni di travaglià cù u canali di prezzu è manere di custruisce. Un metudu hè di agisce solu nantu à u canale cunfirmatu.
Un canale ghjustificatu hè un canale urganizatu nantu à dui punti bassi è dui alti. In ogni casu, in a pratica, spessu succede chì dopu a so cunferma, u canali cambia a direzzione.
Testemu a previsione di u muvimentu di u prezzu in u futuru canali. I livelli di Fibonacci ci aiutanu quì.
A figura 1 mostra un muvimentu ascendante. In ogni muvimentu di direzzione ci sò fattori di currezzione. A currezzione spessu accade in a direzzione precedente à i livelli di Fibonacci. A maiò spessu 38,2% o 61,8%. E quì u costu hà fluttuatu intornu à 61,8%.
A Figura 2 mostra a stessa tabella di prezzi, solu etichettata. U nostru compitu hè di designà u puntu 3 cum’è u sicondu puntu di u bordu superiore di u canali ascendente. Per indicà currettamente a direzzione di u canali, stabilisce i punti minimi nantu à a seccione di u percorsu è marcate cù u numeru “0” è cusì. Pigliate sti punti cù a linea 02. À u puntu 1 (u primu altu di u cunfini superiore di u canali ascendente), disegnate una linea parallela 0 2. I livelli di ritracciamentu di Fibonacci anu aumentatu durante l’onda di retracement 12. Cum’è digià citatu, i riversi si trovanu vicinu à i livelli di Fibonacci. In i canali, i punti di pivot sò generalmente à l’intersezzione di i livelli di Fibonacci (100%, 161.8%, raramente 261.8%) cù u bordu di u canali. In questu casu, l’inversione hè accaduta vicinu à u livellu di 161,8%. Per assicurà T / P, hè megliu à scumessa chjucu per evità i livelli di Fibonacci. Un tali marcatu vi permetterà di ùn mancà e boni transazzioni quandu u canali ùn hè ancu statu furmatu. I linii discendente sò marcati in modu simile. Basta à seguità rigurosamente e regule chì in i canali ascendenti travagliammu solu in l’altu, è in i canali discendente – downwards. Un’altra strategia di cummerciale di Fibonacci: https://youtu.be/0BtQeH-XNbQ
Livelli di currezzione basatu nantu à Fibonacci
Questu hè l’usu più simplice di i numeri di Fibonacci. Sò basati nantu à u fattu chì a tendenza pò esse divisa in 6 parte, è ogni parte avarà un certu valore. Per custruisce una griglia di Fibonacci (qualchì volta chjamata livelli), avete bisognu di truvà una tendenza raghjone chjara è trascinate a griglia da u principiu à a fine.
Dopu una longa tendenza, ùn importa micca in quale direzzione andanu i pullbacks, è hè cusì chì u 61.8% pullback da a tendenza precedente hè accadutu.
Questa hè a basa di a strategia di cummerciu di livellu Fibonacci. Eccu alcuni esempi di frasi: [colonne di galleria = “5” ids = “315,316,317,319,318”] Ma ci sò altri livelli oltri i livelli di 61,8% è 161,8%. Ùn portanu micca veramente assai di una carica, ma pudete ancu scambià o aduprate cum’è miri è punti di cuntrollu.
I vantaghji è i cuntrariu di u strumentu Fibonacci
I vantaghji principali di l’indicatore sò a capacità di:
- predice i miri di prufittu è piantà e perdite accuratamente;
- eseguisce prontamente ordini pendenti;
- aduprà strategie di tendenza è anti-tendenza;
- travaglià in ogni mumentu, sia in u mità di u ghjornu sia à longu intervalli.
I principali svantaghji di l’indicatore:
- micca adattatu per i picculi TF;
- hè più difficiuli di custruisce strategie algoritmichi secondu Fibonacci chè secondu altri indicatori. Per via di questu, hè più difficiuli di pruvà nantu à un gran numaru di strumenti per scopre i veri indicatori di Fibonacci in u cummerciu;
- difficultà à determinà u puntu di partenza (iniziu di una tendenza);
- inutilità di l’indicatore nantu à i piani.
Dopu l’analisi di tutti i pros è cuns, pudemu cuncludi chì Fibonacci pò esse usatu cum’è una tecnica supplementaria per determinà e nostre pusizioni, ma solu cum’è un supplementu. Ùn cumprà o vende 50%, 61,8% à l’aleatoriu è aspetta risultati pusitivi à longu andà – i mercati sò troppu cumplessi per guidà un valore di Fibonacci.