L’articulu hè statu creatu basatu annantu à una seria di posti da u canali Telegram OpexBot , supplementatu da a visione di l’autore è l’opinione di l’AI. TOP errore populari è assai periculosi fatti da i cummircianti principianti è micca cusì novi, chì portanu à fallimentu è perdita di accontu. Errori di u trader in u cummerciu, a psiculugia, i risichi è cumu un trader pò corregge i so sbagli. Cunniscite u nemicu à vista (in u terminal)!
- Ci hà pigliatu 35 tazzi di caffè per analizà i risultati per e dumande “errori principali di i cummircianti principianti” è “errori in u cummerciu di borsa”
- Ci hà pigliatu 4 ore per analizà u video, cù i cummircianti sperimentati chì spartevanu e so sperienze nantu à i sbagli in u cummerciu in a borsa.
Questa hè a storia. È di manera generale:
Quale sò i cummircianti per fà sbagli di cummerciale?
In una grande cumunità di cummircianti aghju scontru una indagine: “Chì era u principale sbagliu chì avete fattu quandu avete cuminciatu à cummerciu?” A publicazione hè attualmente vista da i seguitori 52k. Eccu i cumenti TOP 15 più piaciuti:
- Psiculugia, sia in u primu ghjornu è oghje
- Andate in tuttu
- Avendu un cummerciu perdendu, ùn importa micca quantu va contru à voi
- Un tentativu di arricchisce rapidamente è cusì cummerciu per grandi quantità cumparatu cù a dimensione di u depositu
- Pruvate di ricuperà a perdita da a prossima candela
- Ùn aghju micca cunnisciutu a diffarenza trà un analista è un trader.
- Overload
- Trading senza un pianu è avidità
- Pensu chì saria faciule
- Trading troppu spessu è utilizendu leverage
- Overtrading, o overtrading
- Pruvate di guadagnà soldi prima di amparà à cummerciu
- Prima, l’avidità, u sicondu, u timore … persu u primu depositu
- Pensate constantemente à u prufittu
- Fallu di applicà a gestione di risicu. Gestione di risichi è disciplina – fallimentu senza elli
È un cumentu cù più di 1k Mi piace:
Cummerciu aleatoriu senza un pianu. Questu hà causatu grandi perdite. Trading in vendetta nantu à u mercatu per una grande parte di u depositu. Da a seconda volta, un tentativu di truvà una strategia 100%. Corsa per indicatori. Dopu avè utilizatu indispensabile l’indicatori, u depositu hè statu resettatu à zero. Avà cummerciu attraversu u studiu di prezzu, offerta è dumanda, liquidità, struttura di u mercatu, disciplina.
U vostru nemicu più periculosu nantu à a borsa, o u ciculu cuscente di u trader
Variante di u ciclu (meccanismu) secondu Ray Dalio
Permette di ottene risultati in tuttu, cumpresu u cummerciu:
- Fixà un scopu.
- Raccolta di informazioni.
- Pianificazione.
- Prestazione.
- fallimentu.
- Feedback: valutà u risultatu è travaglià nantu à i sbagli.
- Educazione.
- Ajusting u pianu è migliurà i principii basatu annantu à l’esperienza acquisita
- Riavvia.
U ciculu di un trader successu:
U ciculu di un trader “regular”:
- Cummerciu nurmale tempurale finu à u primu sbagliu.
- U primu colpu è una vulintà immediata di ricunquistà.
- Rende realità u vostru desideriu. Entra in novi pusizioni senza analisi, aumenta u percentualità di entrata, leverage è risichi.
- Collapse, depositu persu. Percive a luna in Capricornu è e machinazioni di u broker cum’è un accidente. Andate à u puntu unu.
Chì ghjè u principale sbagliu di quasi tutti i cummircianti?
Mancanza di capiscitura di a psiculugia di folla, sopravvalutazione propria è sottovalutazione di u mercatu. Chì altru aghju da mette in risaltu ? 1. Studiu insufficiente di u mercatu è strumenti di cummercializazioni : Un approcciu unsystematic à u cummerciu senza un studiu propiu di u mercatu è l’instrumentu sceltu pò purtà à risultati indesevuli. Hè necessariu di fà l’analisi di u mercatu è amparà i principii di u cummerciu prima di principià u cummerciu veru. 2. Gestione di risichi impropriu : A fallimentu di seguità una strategia di gestione di risichi pò purtà à perditi significativi. I cummircianti duveranu limità e so perdite è stabiliscenu stop losses per minimizzà e perdite in casu di movimenti di u mercatu sfavorevoli. 3. Operazioni cummirciali frequenti: Apertura è chjude constantemente pusizioni pò purtà à cumissioni eccessivi è tempu perdu per analizà u mercatu. Hè impurtante di selezziunà l’opportunità di cummerciale cun prudenza è piglià decisioni basate nantu à l’analisi fundamentali è tecniche. 4. Reazzione Emuzionale : Reagisce à l’emozioni cum’è u timore o l’avidità pò purtà à decisioni imprudenti. Hè impurtante di stà calmu è ritenutu, mantene a vostra strategia di cummerciale, è ùn lasciate micca e vostre emozioni influenzà a vostra decisione. 5. Mancanza di un pianu : I cummircianti devenu avè un pianu di cummerciale chjaru chì include criteri di entrata è di uscita, strategia di gestione di risichi è limiti di tempu. Ùn avè micca un pianu pò purtà à u cummerciu aleatoriu è decisioni inghjustificate. 6. Insufficiente arregistramentu è analisi di i risultati: I cummircianti anu da mantene un logu di i so mistieri è analizà i so risultati per evaluà l’efficacità di e so strategie. Senza analisi regulare di i risultati, i cummircianti ùn puderanu micca migliurà e so cumpetenze è curreghje i sbagli in u so cummerciu.
Pudete furmà stabilità emutivu per anni, o pudete scambià cù u mo aiutu, piacevule à scuntrà. – Opexbot .U prublema principali di i cummircianti umani hè a mancanza di intelligenza emotiva, chì impediscenu di risponde bè à i muvimenti di u mercatu. A folla nantu à a borsa hè un mostru emutivu, hè prevedibile è assai vulnerabile. Eppo, l’errore criticu in u mercatu hè u panicu, chì hè necessariamente seguitu da errori infundati.