Chì ghjè l’OPEX, cumu i spesi di operazione sò calculati in pratica

Инвестиции

Per u sviluppu successu di un affari, hè necessariu di piglià in contu micca solu l’ingudu, ma ancu i costi. I costi sò divisi in una volta è fissi. Spessu implicanu a compra di novi equipaghji, l’espansione di i prudutti. L’imprendituri sò longu operatu cù termini cum’è OPEX è CAPEX, per capiscenu ciò chì si tratta, hè cunsigliatu di familiarizà cun alcune di e caratteristiche.

Cosa hè OPEX (spese di operazione, spese operative) – infurmazione generale

Parechji aspiranti imprenditori ùn sanu micca ciò chì OPEX hè, chì hè per quessa ch’elli facenu errori quandu decrypting. A terminologia implica i costi operativi, chì includenu i costi chì una cumpagnia ùn pò micca ignurà in e so operazioni. Per esempiu:

  • pagamentu per l’affittu di u locu / l’equipaggiu;
  • paghe per l’impiegati;
  • compra di materie prime;
  • pagamentu d’assicuranza, tassazione;
  • pagamentu di utilità, altre spese operative.

In più di OPEX include pagamentu per i servizii di specialisti in outsourcing. Per esempiu, pò esse avvucati, programatori. A cuntrariu di CapEx, e spese di operazione sò sottumessi à a deduzione completa da u latu di l’ingudu di un periodu particulare, chì hè dovutu à a natura regulare.

Chì ghjè l'OPEX, cumu i spesi di operazione sò calculati in pratica
Spese operative di Apple 2019-2020

CAPEX è OPEX – a diffarenza

Cunsiderendu CAPEX è OPEX, a diffarenza trà elli hè a siguenti:

  1. Indicatori di costu . In regula, i pagamenti per e spese di capitale implicanu quantità significativamente paragunate cù OPEX.
  2. Frequenza di pagamentu fattu . Hè impurtante di capisce chì e spese di operazione includenu trasferimenti mensili, capitale – una volta un quartu, annu.
  3. Mostra in rapportu . I gastri di capitale sò sistematicamente trasferiti à u prezzu di l’assi è duplicati in a sezione di u bilanciu “Capital è riserve”. À u listessu tempu, Opex hè listatu in a sezione Profit and Loss.

Chì ghjè l'OPEX, cumu i spesi di operazione sò calculati in praticaInoltre, sferenze sò osservate in i fonti di finanziamentu. I spesi di capitale sò finanziati da u capitale persunale, prestiti mirati o investimenti in particulare. In u casu di spese di operazione, da e quantità ricivute in u risultatu di u prucedimentu o un prestitu per rinfurzà u capitale di travagliu. https://articles.opexflow.com/investments/capex.htm

Perchè hè impurtante per un investitore di cunsiderà OPEX

I pruprietarii di ogni cumpagnia sò interessate à una riduzione significativa di i costi per riduce a quantità di tassazioni nantu à i prufitti. Tuttavia, l’investitore hà bisognu di sapè infurmazione affidativa nantu à u redditu operativu netu. Dunque, e spese di operazione sò principalmente un analisi di dati in termini di costi. L’investituri consideranu l’attività di a cumpagnia in quantu à l’analisi di a parte di cortu termini di l’ingudu è u so impattu nantu à u prufittu netu. In u risultatu, una diminuzione di u coefficientu cù un aumentu simultaneo di benefici ecunomichi indica una tendenza pusitiva in u sviluppu di l’impresa. Per quessa, ci hè bisognu di studià i dati di rapportu di gestione è l’appendice à u bilanciu “Profit and Loss Statement”, chì indica l’indicatori di ingressu reale.

Cumu studià l’OPEX di una cumpagnia particulari, induve truvà è ciò chì circà

U compitu principalu di e spese di operazione hè di furmà un indicatore generale à u stessu tempu cù i tassi di crescita chì ùn anu micca un impattu negativu nantu à u sviluppu di l’impresa, mentre chì simultaneamente ghjunghje à u livellu di l’ingudu operativu. A quantità tutale dipende da i seguenti fatturi:

  • u rapportu di volumi di merchenzie prudutte è vendute . Un aumentu di a capacità di pruduzzione è di vendita hè garantitu per implica un incrementu di i costi variabili, mentre chì riduce i costi;
  • u valore tutale di u periodu di operazione hè a durazione minima, più corta hè, più bassi i costi per u rimborsu di l’obligazioni di u debitu, u almacenamentu di i prudutti, a perdita naturale di materie prime in a cumpagnia;
  • indicatori di rendiment reali di l’impiegati . Questu affetta direttamente u costu di i salarii;
  • u livellu di deprezzamentu di l’assi di produzzione .

Inoltre, hè necessariu di attentu à i fatturi esterni, chì sò generalmente chjamati:

  • a crescita di i prezzi di i prudutti in u paese;
  • u veru statu di l’affari in u mercatu domesticu di beni è servizii di cunsumu;
  • tassu di aumentu di l’affittu mensile.

Hè ancu necessariu di piglià in contu l’aumentu di i tassi di l’impositu, chì automaticamente implica un aumentu di a carica finanziaria nantu à l’impresa.
Chì ghjè l'OPEX, cumu i spesi di operazione sò calculati in pratica

Formula di calculu

Per determinà u valore di a parte netta di l’ingudu operativu, avete bisognu di utilizà a formula:
NH u003d VP – OR, in quale

  • VP – prufittu grossu;
  • OR – costi di operazione.

U prufittu grossu include i rivenuti senza IVA. I costi operativi ùn includenu micca:

  • deprezzamentu dispunibule – inclusu in gastru di capitale;
  • interessi accumulati nantu à i prestiti aperti.

U rapportu di u costu operativu hè determinatu da a formula:
Cor = OR / VPx100%. U valore risultatu riflette u percentuale reale di i rivenuti ricivuti, chì hè destinatu à urganizà l’operazione stabile di a cumpagnia. A crescita di u redditu netu implica una diminuzione di Cor è un aumentu simultaneo di u prufittu grossu. U tassu di ingressu operativu implica un livellu di prufittuità chì riflette u rapportu percentualità espressa di l’ingudu operativu à u prufittu di a cumpagnia. A pusizione finanziaria è a stabilità di l’impresa in generale dipende direttamente da u GCD. U calculu hè realizatu secondu a formula:
Nop = OD / VPx100, in quale
OD hè u ingressu operativu, chì furnisce a diffarenza trà i rivenuti reali è i costi operativi.

Impurtante: u redditu operativu è u benefiziu prima di l’impositu ùn sò micca cuncetti identichi.

Per eliminà errori tipici, hè cunsigliu di fà un calculu nantu à un esempiu specificu. A cumpagnia hè impegnata in a prestazione di servizii per l’urganizazione di u trasportu di carichi. Dati iniziali:

  • pagamentu per l’uffiziu (affittu) – 1,275 milioni di rubles;
  • tariffu di parcheghju sottu un accordu di affittu – 637 mila rubli;
  • l’acquistu di pezzi di ricambio per i veiculi – 450 mila rubles;
  • salarii per u persunale assuciatu – 6,45 milioni di rubli;
  • riceve servizii bancari – 37,5 mila rubles;
  • pagamentu per a cumunicazione cellulare – 412,5 mila rubles;
  • altre spese – 525 mila rubles;
  • u prufittu grossu hè 12 milioni di rubli.

U calculu hè realizatu cusì: OD = 1,275 + 0,637 + 0,45 + 6,45 + 0,0375 + 0,4125 + 0,525 = 9,78 milioni di rubli. Basatu nantu à i dati ottenuti, u coefficient hè calculatu: Kor = 9,78/12 = 81,5%. In questu casu, a quantità di ingressu operativu hè: 21,78 milioni di rubli. (9,78 + 12). A norma hè 18,4% (21,78/12). Dunque, u redditu operativu hè stabilitu à 18,4% di u prufittu grossu dispunibule. Grazie à i dati ottenuti, pudemu dì cun fiducia chì u 81,6% restante hè utilizatu da a cumpagnia per copre i costi operativi.

Riferimentu: u prucessu di cambià a tarifa di l’ingudu hè assai cunsigliatu per seguità direttamente in dinamica. In u casu di un aumentu di l’indicatore, pudemu parlà in modu sicuru di u rapidu crescita di a prufittuità di un affari particulari.

Inoltre, a tarifa di l’ingudu dipende direttamente da u scopu di a cumpagnia. In l’esempiu in cunsiderà, l’indicatore ùn aumenta significativamente, chì hè duvuta à a mancanza di a pussibilità di esistenza senza spese operative. In u risultatu, i sperti signalanu chì i specifichi di u travagliu hè cunsideratu un fattore fundamentale chì deve esse cunsideratu durante i calculi.

info
Rate author
Add a comment